Jeg forstår

Vores priser afhænger af den enkelte opgave

Hvor stor er opgaven og hvornår skal den udføres?

Som akut hjælp til vand, varme og afløb møder vi mange forskellige udfordringer og opgaver hver dag. Der er stor forskel på den enkelte kunde, og på hvor meget tid og arbejde det kræver at få alting i orden igen. Derfor kan vi ikke give faste priser på vores akutte hjælp. Den er nemlig både afhængig af opgavens størrelse, samt hvilket tidspunkt hvorpå arbejdet skal udføres. Vi har for eksempel forskellige takster for arbejdet, afhængigt af om en opgave skal udføres aften, nat eller i en weekend.

Få et tilbud på din opgave

Hvis du gerne vil vide, hvad prisen vil være på vores hjælp, inden vi kommer, er der ikke noget problem. Du kan altid ringe til os og fortælle lidt mere om din situation, hvis du vil have et godt tilbud, der er tilpasset netop din opgave. Vi aftaler faste priser telefonisk, så du ikke behøver bekymre dig om irriterende ekstragebyrer og uforudsete udgifter hen ad vejen.

Regler og vilkår ang. afbud/afbestilling af vores services:

  1. Ved akut udrykning kræves et gebyr 800 kr + moms ved afbud uanset årsag til afbestilling.
  2. Planlagt arbejde skal afbestilles senest 24 timer før aftalen. Såfremt der ikke er meldt afbud senest 24 timer før kræves et gebyr på 800 kr + moms.

Vil du have et godt tilbud, så ring til os på telefon  42 44 46 61.

Bliv ringet op af Blikkenslagervagterne
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer

Blikkenslagervagterne er klar til at hjælpe, når behovet er akut – uanset tidspunktet. Vi har døgnvagt året rundt og rykker hurtigt ud for at hjælpe dig med gængse problemer i boligen, fx stoppede afløb eller manglende varme i radiatorerne.